Өзін-өзі тану: Махаббат пен шығармашылық педагогикасы» онкүндік бойынша өткізілген іс-шаралар.
1-18 ақпан аралығында «Барақкөл негізгі мектебі»КММ-де Өзін-өзі тану: Махаббат пен шығармашылық педагогикасы» атты онкүндік іс-шаралар ұйымдастырылды.Іс-шара барысында өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Шулепова Анастасия Николаевна оқушыларға Сара Алпысқызының өмірі мен шығармашылығы,еңбектері жайлы ақпарат берді. Жұмыс жоспарымен таныстырылды. Мектеп кітапханашысы мен өзін-өзі пәнінің мұғалімі біріге отырып, «Өзін-өзі тану» атты көрме ұйымдастырды.
2-4 сынып оқушылары өзін-өзі тану пәні бойынша "жүрекке сүйіспеншілікпен" атты сынып сағатын өткізді. Сынып сағатының символы жүрек болды. Жүрек әр адамды жылы және махаббатпен жылытады, сондықтан іс-шара басында махаббат туралы өлеңдер оқылды. Балалар С. А. Назарбаеваның өмірбаянымен, оның марапаттарымен және авторлық еңбектерімен танысты. Оқушылармен әңгіме барысында адамның жағымды қасиеттері туралы сұрақтарға жауап берілді. "Сөз құр" ойынын ойнады. Сөз тіркестерінен мақал-мәтелдерді жинап, мейірімділік заңдарын қалпына келтірді. "Мейірімді жүрек аллеясы", "Мейірімділік күні", "Сиқырлы шам"атты тренинг өткізілді. Іс-шара соңында "Өзін-өзі тану" әнұранына рефлексия өткізілді.
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі Шаймурзина Калийма Куянтаевна және мектеп кітапханашысы 8-9 сынып оқушыларына арналған "Махаббатқа толы жүрек"атты өлеңдер сайысын дайындады. Оқушылар Отан, анаға деген махаббат, мейірімділік және мейірімділік туралы өлеңдер оқыды. Іс-шара салтанатты жағдайда өтті.
Жоғары сынып оқушылары арасында "Мейірімді жүрекке"атты флешмоб өтті.
Өзін-өзі тану мұғалімі Шулепова А. Н. жоғары буында "Мейірімділік көкжиектері"сабағы өткізілді. Сабақта оқушылар мейірімділік, жомарттық ұғымын талқылады. Мәтінмен жұмыс істеді, сұрақтарға жауап берді. Сабақ соңында бір-біріне көптеген жақсы сөздер тіледі . Сабақ балалардың қайырымдылықтары туралы білімдерін кеңейтіп, оларды басқа адамдардың игілігі үшін игі іс жасауға ынталандырды.
9 сыныпта патриоттық, адамгершілік, мейірімділік туралы дебат өтті. Келесі мәселелер қаралды:
1.Жастар арасындағы патриоттық сезім, Отан алдындағы және отбасы алдындағы борыш.
2.Оқушылардың адамгершілік, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті тәрбиелеу.
3.Оқушылардың рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру және адамгершілік қасиеттерін дамыту
4.Сөйлеу және тыңдау қабілеті. Қарым-қатынас мәдениеті.
5.Басқа адамдармен қарым-қатынас кезіндегі адамның мінез-құлқы.
Дебаттың соңында оқушылар келесі қорытындыға келді: құрдастарымен және балаларымен, таныстарымен және достарымен, ата-аналарымен және мұғалімдермен қалай қарым-қатынас жасау керектігі туралы. Шара соңында белсенділік танытқан оқушылар марапатталды.